hallå där :)

I stugan var det skitmysigt. Käkade god mat trerätters och pratade strunt :). Jag intog sängen väldigt tidigt men det är vell sånt man får räkna med när man är sjuk.

Vaknade iaf av att mamma kom och sa att en släkting och hans fru skulle komma och ville jättegärna träffa mig eftersom vi inte ses så ofta. Så pang upp ur sängen blev det och de kom nästan i samma minut. Sen skulle de ut till mormor och morfar och så. Så jag hängde med på ut dit.
Blev käk där och sen så spelade jag kort med mormor. Tog en liten promenad runt omkring där och så.

Sen fick morfar skjutsa ut mig till segelvik och där stog pappa och väntade på mig. Så åkte vi hem :)



Nu blir det stan med Julia. Ska ta och fixa lite saker som behövs göras innan jag åker upp till hede igen. Blir nog Furan till lunch idag med ;)


Ikväll då? Då blir det nog mys hos olle med några tjejer. Myyys på det och jag saknar angelica!


Kommentarer
Postat av: angelica

jag saknar dig med! och tro fan att jag glömde ge dig pengarna ändå, vafan. haha :P

2008-08-20 @ 21:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0