3:e advent

jahaja. Det här har nog varit en av de tråkigaste dagarna på länge. Jag har inte gjort, någonting. Jo, varit med Samuel, han bjöd på mat på grillen idag. Sen har vi bara kollat på tv oh pluggat hela dagen. Helt vädelöst. Tycker den här dagen kan ta slut nu. Dessutom vill jag ha lov, jag vill hem och busa med Olivia. Så vill jag hem och gosa med min katt.

Gårdagen var ungefär lika tråkig som denna dag. Kvällen blev iallafall roligare. Jag och Samuel kikade på Robinsson och drack öl och käka chips.  Sen gick vi ned på campingen där det var pubkväll, men där var det värdelöst, så efter två cider begav vi oss till Per. Där satt vi och drack lite, spelade kort, pratade och hade det mys :). Sen gick vi hem och sov.

Hoppas den här veckan går fort nu!

Kommentarer
Postat av: Malin Inspiration & design

Hanna; Oj, det minns jag tyvärr inte. :( Det var längesedan. Kanske Åhléns har? :) Hoppas du hittar rosa ljus som du gillar! :)

2009-12-20 @ 10:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0