God jul :)

Då börjar julafton lida mot sitt slut. Allla gäster har¨åkt hem och jag sitter under en filt i soffan, äter julgodis och dricker cider :).

Jag har iallafall fått:

En plattång
Ett armband
Två mixers (får byta en)S
Ett par leggings
Burkar
muffinsformar
vantar
pengar
ljus
body scrub
body lotion
dusch creme
choklad

Sen kommer jag faktikst inte på nå mera, men jag är helnöjd!
Imorgon åker jag upp till storebror och ger honom paket och får förhoppningsvis tillbaks nå :D.

Ska även jobba nu i mellandagarna, perfekt! Aldrig fel med lite lön. Märker verkligen hur fattig man blir av studiemedlen när man har bil. POFF så är bidragen borta...

Hoppas ni har háft en bra jul alliopa :).
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0