35 dagar kvar

Idag är det 35 dagar kvar till studenten, detta skall firas!


Inatt kom jag hem runt 01.00. Har varit i Falun hela helgen med älskling och hälsa på Hans bror Daniel och sambon Ellinor :). Dom hade det jättemysigt i sin lilla lya. Jag shoppade en massa, det blev en väska, en skjorta, två par skor, två klänningar, målarfärg, tapeter, och säkert nått mer som jag inte kommer på nu :). Åkte från Falun vid 18.00 så bytte jag bil i alfta och åkte hem till Trönö, hälsade på angus, kalle och pappa en sväng. Sen åkte jag till Olivia och kramades en sväng. SEN begav jag mig uppåt.

På fredag har vi en middag med Cateringen, 17 personer. Sen blir det forum! :)

Dags att flytta in i nya lägenheten nu snart också, mys.

 

Nejnu, ska jag bege mig bort till mina wemersötisar.

Ha en bra måndagskväll, för det ska jag ha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0