=)

Sitter i funsädalen nu, börjar klockan fyra idag. :)

Har varit hemma med feber och snorat i början av veckan, men nu är jag på topp. Men snorandet håller i sig, huvva. Jag blir typ aldrig förkyld, men när jag blir det litegrann känner jag mig asklen. Minns körtelfebern HELA sommarlovet förra året, det var inte kul. Jag låg i min säng i stort sett hela sommaren och badade kanske fyra gånger högst. usch. Hade feber i en månad på raken sen var jag feberfri två dar och hade feber sen typ tre efter de och så fortsatte det i två månader.

jaja,
Helgen som var planderade jag och samuel att vi skulle åka till östersund och shoppa. Men då ringde krister och fråga om jag kunde jobba, så det blev jobb istället. Men på Lördag bär det iallafall av :). Blir lite nytt till gerderoben och lite smink och så :). Får se hur läbge samuel står ut ;).

Idag har jag varit och fikat med Evelina och Johanna, mysigt :).

Nu ska jag städa lite, sen bär det av på praktiken.

PUSS

Vill åka hem också, gosa med Julia, Lina och Olle´skulle inte sitta fel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0