Funäsdalen

Det var väldigt längesen jag skrev här nu inser jag, skräpning på det!

Igår vid tolvtiden kom jag iallafall tlill funäs, ska vara här på praktik i fem veckor på hotell funäsdalen. När jag kom hit så mötte jag upp eve och vi gick med några andra i personalen och fikade. Sen tog Evelina med mig på en promenad runt sjön på sisådär två timmar i -20 grader, idioti jag vet. På vägen hem gick vi iallafall förbi hos Emil och hans flickvän, och pratade lite :). Sen blev kvällen väldigt lugn.

Idag har jag varit i köket och bakat kakor, gjort parafait och lite annat :).

Alla är så trevliga här och jag kommer trivas väldigt bra känner jag!
Sista veckan spenderar jag på storhogna i skidskola och uthyrning, det är jag säker på att det blir kanon!


Nu ska jag nog ta och ringa Samuel snart, jag saknar honom..

 

puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0