6 Juli

Vad gör man?

Sitter och kikar runt på datorn. Regnar en massa ute och jag har jobbat idag :). Efter jobbet så stekte jag pannkakor. Samuel är sjuk och ligger och sover, plutten då.

Till helgen så ska jag åka hem! Kusinerna kommer också hem så då blir det en massa bus. Sen ska jag äta massa jordgubbar, prata med farmor igår och det har kommit jordgubbar på farfars jordgubbsodling :)! Är vädret fint så drar vi ut på havet till mormor och morfars stuga. Perfekt. Synd att det är över en helg bara. Hinner aldrig så mycket man tänkt sig.
 
Sen ska jag ta och skriva lite på mitt CV och ett personligt brev. Ta hjälp av pappa




Jonny fyllde år i helgen, så vi var dit :).
I helgen så fyllde Jonny år, så vi var där en sväng =)



Nu ska jag ringa mormor!
Pusshej<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej teje

2012-10-22 @ 21:54:15
Postat av: Anonym

Hej
Tejej
Snnggy

2012-10-22 @ 21:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0