Praktik

Igår praktiserade jag från åtta, till tolv. Sen åkte jag till stugan och hälsade på mamma och sen till lägenheten och lagade mat med Samuel. Så kikade vi på film uppe hos honom och sen åkte hem och badade och drack en varsin smirnoff :). Sen drog vi på en film och somnade sött.

Idag så tog vi en promenad upp på åsen och fikade lite, sen gick vi hem och spelade lite tv spel. Så var der dagx för mig att åka.

Nu sitter jag med serveringskläderna på och är redo för att gå :).

På lördag har jag praktik. Söndag blir det jobb i uthyrningen på hogna och sen praktik och jobb på storhogna i två veckor :).


Sen ska jag ta och åka hem någon passande helg!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0